Wednesday 15 July 2009

100. :)

Rendszeres blogolvasóim száma elérte a 100-at!:)
Már régen elhatároztam, hogy a 100. olvasómat megajándékozom egy kis aprósággal, Vezsuzsinál tetszett meg ez az ötlet. Kíváncsian figyeltem, vajon ki lesz a szerencsés.

A 100. olvasóm Eyerhagu sajnos nem reagál a blogjában hagyott üzeneteimre, e-mail címet nem tudok, nagyon úgy néz ki, hogy nem tudom őt meglepni semmivel, hiába szeretném...:(
-----------------------------------------------------------------------

The number of my blogfollowers has reached 100!:)
Before that I decided to give a little present for my 100th reader, I had seen and liked this idea at Vezsuzsi. I was wondering wether who's the lucky one.

My 100th blogfollower is eyerhagu ,unfortunately there's no answer to my messages left in her blog. I don't know her e-mail adresse, so it seems that I can't her surprise, though I'd like it...:(

Eyerhagu, if you read this post, please contact me!

5 comments:

Ilka said...

Ne csodálkozz rajta, hogy nem válaszol, valószínűleg nem érti mit akarsz tőle. Az egész blog törökül van. Bosszankodtam is rajta, hogy egy szót sem tudtam belőle megérteni, mert nagyon ínycsiklandó recepteket rakott fel a fényképek alapján:)))

N Zsuzsa said...

Hol hagytad az üzenetet, s milyen nyelven?
Barátnőm veje török, ha gondolod, megkérhetem néhány mondat fordítására!

almona said...

Igen, én is arra gondoltam, hogy egy szót sem ért abból, amit írtam neki - angolul. Vagy érti, de nem foglalkozik vele, mint én azokkal az emilekkel, amik szerint őrült összegeket nyertem...Pedig én komolyan gondolom!

Zsuzsa, lehet hogy igénybe fogom venni a segítségedet. Köszönöm!

Anonymous said...

Muy bonito todo tu trabajo.Los colgantes con forma de corazón son una maravilla.
Enhorabuena y un saludo desde España.

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) said...

És ha a Google fordítóját vennéd igénybe??? Egy egyszerű angol mondatot átfordít törökre, abból csak érteni fog valamit?!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails