Wednesday 17 December 2008

PIF ajándék Arynak

Már megkapta, úgyhogy megmutatom!:)


6 comments:

Norita said...

Nagyon szép lett!

Mili said...

Már nagyon vártam, hogy felrakd!
Azt hiszem majd egyszer meg kell mutatnod, hogy is csináltad :), mert nagyon tetszik!

Ary said...

Gyönyörű ajándékot kaptam tőled Móni!!! Nagyon szeretem, azóta csak este veszem le :) A legkedvesebb ékszereim, amiket nem magamnak fűztem, hanem kaptam. És a legnagyobb becsben őket tartom. Nagyon szépen köszönöm :) Millió puszi érte! :)

almona said...

Ary, olyan jó érzés, hogy így örülsz neki! Aranyos vagy! Nagyon szívesen készítettem Neked! Sok puszi!

Betticus said...

Szia, nagyon szuperek az ékszerek amiket készítesz, gratulálok
Betticus
www.betticus.gportal.hu

Anonymous said...

I love this one also!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails