Sunday 30 March 2008

Lila sakktábla

12 comments:

enigma said...

Móni, ezektől a színektől nagyon el vagyok varázsolva...van ezeknek nevük?

fszeva said...

Gratulálok Móni, nagyon szép a legújabb karid!!:))

Hegucka said...

auuuu imádom:)
Megkérdezhetem,hoyg hol siekrült beszerezned ezt a lila kocka gyöngyöt???hónapok óta küzdök érte és sehol...vagy vak vagyok:D
Nagyon megköszönném!
Puszi és mégegyszer gratula mert nagyon ütös lett:)Pláne avégén a kis bojtal:)

Anonymous said...

Nagyon tetszik ez a sakktabla nekem is a lila most a kendvencem!
Nori

almona said...

Enigma, köszönöm, biztos van nevük, majd utánajárok, ha legközelebb megyek G. Évihez -mindkettő onnan van.

almona said...

Hegucka, az előbb írtam, hol vettem, de az az igazság, hogy még októberben, és azóta én sem láttam. Örülök, hogy tetszik!

almona said...

Évi, Nóri köszönöm!

enigma said...

köszi, Móni...puszi:)

Kata said...

Nagyon kellemes színe van! :D

Bódisné Pichler Tünde said...

olyan finom...hmmm...nyami. :)

Mili said...

Möni ez is szuper lett! Nagyon jól eltalált darab4

Lerika said...

Gyönyörű színvilág, szeretem.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails